Note/노트/注意

This Blog is made for the Support of the KPop Music. I know it is the false Way to Upload the Files but i have no Choice. Or more not really a Idea who i realize something. So please see the Files who i Upload to listen and buy the Original CD's/DvDs.

I would be so Happy if i can read some Comments but the only thing what i can do is to share the File with the Whole German Fans who i know or know me.
If someone from the Labels here for look you can be sure if the Label says it must deleted than i do that. I really don't destroy the Careers from the Groups.

Oh and I'm sorry if something wrong with the Korean .. My Korean isn't the Best so I used Google Translator ~

이 블로그는 KPOP 음악의 지원을 위해 만들어졌다. 나는 파일을 업로드 할 수있는 잘못된 방법을 알고하지만 난 선택의 여지가 없다. 이상 정말 내가 뭔가를 실현 아이디어. 그래서 내가 듣고 원본 CD / DVD를 구입 업로드 파일을 참조하시기 바랍니다.

내가 몇 가지 코멘트를 읽을 수 있지만 내가 할 수있는 유일한 것은 내가 알거나 저를 알고있는 항목의 독일어 팬과 파일을 공유 할 수 있다면 정말 행복 할 것이다.
여기 모양의 라벨에서 누군가가 확신 할 수있는 경우 레이블 내가 그렇게 것보다 삭제해야한다고합니다. 정말 그룹의 채용을 파괴하지 않습니다.

Montag, 22. August 2016

에스프레소 (Espresso)

가을이 되면 [Album] (2015.10.22)
1. 가을이 되면 (Feat. 유누)
2. 미안해 다 미안해
3. Call Me
4. 보아도 보아도
5. 나의 사랑의 향기
6. 내 마음의 법칙
7. 가슴이 아파와
8. 말하지 않아도 알아요
9. 사랑은 참 마법같은 것
10. 사랑하는데 이유가 있나요
11. 가을이 되면 (Inst.)